Expressz kampány/poszt ötletek a nyárra

Szerző: | 2019. 07 4. | Blog

A nyári melegben sok vendégünk mehet szabadságra, a tikkasztó időben inkább a medence partján hűsölnek és sokszor az utolsó időpontban hívnak fel időpontért a nyaralás előtt. Számunkra – szolgáltatók számára – ez remek időszak arra, hogy egyes szezonnak megfelelő szolgáltatásainkat előtérbe helyezzük és kiemeljük szalonunkban.

A rendszeres posztolás a jó kapcsolatépítés alapja a vendégkörünkkel, hiszen úgy érezhetik, hogy annak ellenére, hogy éppen nem a szalonunkban ücsörögnek mégis kapcsolatban vannak velünk a bejegyzéseink által a mindennapokban is. A posztok által előbb tudunk figyelmükbe ajánlani olyan szezonális termékeket vagy kezeléseket, amelyekről akár nem is hallottak ezelőtt.

 

 

Íme néhány ötlet, hogyan milyen poszt típusokból inspirálódhatunk, természetesen igényeinknek és szolgáltatásainknak megfelelően személyre szabhatjuk ezeket.

 

Szórakoztató

Posztolj követőidnek nyárral kapcsolatos dolgokról. Egy-egy hosszú munkanap után hazafelé tartva biztosan szívesen látnak a kozmetikai kezelésekhez kapcsolódó vicces képeket, érdekes kérdőíveket, esetleg vond be őket az aktivitásba, kommentbe posztolhassanak fotókat aktuális kedvenc nyári manikűrjükről vagy épp fesztiválsmink alkotásaikról.

 

 

Oktató

Nagyon fontos a Vendégek tudásának gyarapítása, melyre online felületen nyílik a legjobb lehetőség. Írhatunk a nyári bőr- és hajápolásának fontosságáról például, melyben külön kiemelhetjük kínálatunkból a nyári időszak vonatkozó legjobb kezeléseinket és termékeinket is. Felhívhatjuk a figyelmet arra, hogy a forró nyári napok fokozott terhelésnek teszik ki bőrünket és hajunkat is, Vendégeink miket tehetnek, hogy a mindennapokban során megóvják magukat a környezet káros hatásaitól és a fokozott UV-sugárzástól és hogy felelősen gondolkodjanak előre,

 

Történet mesélő

 A személyes hangvételű posztok felkeltik a Vendégeink figyelmét, hiszen szeretnék úgy érezni, mintha ugyanúgy „belső” információkat, történeteket osztunk meg velük, mint azt a való életben is tennénk. Ez lehet akár az éves nyaralásra felkészítő kezelések bemutatása személyes történeteken keresztül. Összeállíthatunk a törzsvendégeink visszajelzéseiből egy csokor véleményt, ki miért választotta az adott kezelést és mennyire volt hatásos, vagy akár egy ismertebb embert is felkérhetünk próbálja ki és mondja el véleményét a legújabb kezelésünkről, azáltal is megszilárdítva Vendégeink szaktudásunkba vetett bizalmát.

További üzleti tippeinkért nézd meg aktuális oktatásainkat.