5 dolog, amit tudnod kell az üzleti Instagram fiókról

Ha már valamennyire beleástad magad az online marketing rejtelmeibe, valószínűleg találkoztál az üzleti Instagram fiók kifejezéssel. Ez egy rendkívül hasznos ingyenes lehetőség arra, hogy megismerd a közönséged, megtanuld, hogyan építsd a márkád. Összeszedtünk 5 szuper dolgot, amit tudnod kell az üzleti Instagram fiókról, ha kozmetikád van.

A hagyományos fiókról 1 perc alatt, ingyenesen válthatsz üzleti fiókra.

Hogyan? A profilodban a Beállítások menüponton belül -> Fiók -> Váltás üzleti fiókra.

Ennyi az egész!

Milyen előnyei vannak az üzleti Instagram fióknak?

Pontos statisztikákat láthatsz.

Ha üzleti fiókod van, láthatod, melyik képed szerzett a legtöbb interakciót, melyik hashtag hozta a legtöbb látogatót, milyen nemű és korú követőid vannak, és még sok más, rendkívül hasznos információt.

Több fontos információt oszthatsz meg.

A személyes fióknál csak egy link elhelyezésére van lehetőséged. Azonban az üzleti fiók esetében a profilod leírásánál megadhatod a szalonod címét, telefonszámát és az e-mail címedet is.

 

 

Ingyen időzítheted a posztjaidat.

Van többféle alkalmazás, amivel előre időzítheted a posztjaidat, de ezek javarészt fizetős alkalmazások. Azonban, ha üzleti fiókod van, a Facebook Creator Studio-n belül ingyen időzítheted a posztjaidat, ugyanúgy, mint a Facebook posztok esetében. (Ehhez össze kell kapcsolnod a Facebookod és az Instagramod a Facebook oldalad beállításain belül, de ezt egyébként is javasoljuk 🙂 )

Indíthatsz hirdetést közvetlenül Instagramról.

Ha van egy jól sikerült Instagram posztod, nem kell megosztanod Facebookon is, az Instagram alkalmazáson belül meghirdetheted. Elég a képre kattintanod, majd alatta a Bejegyzés kiemelése opciót választanod.

Ha szeretnél még több üzletfejlesztési és marketing tippet olvasni, böngészhetsz cikkeink között. Ha pedig személyre szabott stratégiára van szükséged, jelentkezz be hozzánk konzultációra még ma! 🙂