Kozmetikusként mindig törekedni kell a megújulásra, valamint arra, hogy lépést tarts a legújabb trendekkel. Nem könnyű feladat eldönteni, hogy menyek azok a szoláltatások, kezelések, amelyekre van igény a Vendégeid körében, és ezeket milyen áron érdemes kínálnod, hogy a hónap végén ne csak a számlákra maradjon a bevételből… Különösen nehéz a döntés egy prémium szolgáltatás esetében.

Sok kozmetikus, főleg a vidéki területen dolgozók nem mernek belevágni egy prémium szolgáltatás bevezetésébe. Miért is? Mert félnek, hogy a magasabb ár kategória miatt nem lesz rá megfelelő kereslet, és nem térül meg a befektetésük. Egy magasabb szintű szolgáltatás mindig más fajta ügyfélkört igényel, és a legfontosabb, hogy körültekintően, előzetes tervezés után dönts. Rengeteg olyan módszer létezik, amivel biztosíthatod legújabb szolgáltatásod sikerét, függetlenül attól, az ország melyik részén található a szalonod, és milyen a jelenlegi Vendégköröd. Fontos, hogy a leendő vendégköröddel máshogy kell majd kommunikálni, máshogy kell elérni őket. Nem biztos, hogy az eddig bevált kommunikáció ennél a rétegnél is ugyanolyan jól beválik majd, mint jelenlegi Vendégeidnél. Ne csak a szolgáltatásod legyen magasabb kategóriás, hanem Te magad, és a kommunikációd is!

 

Megfelelő célközönség tervezéssel és árazással biztos lehetsz benne, hogy prémium szolgáltatásod nem csak bevezethető lesz, de még anyagilag is profitálhatsz majd belőle. A prémium kezeléseket ennek megfelelően is kell hirdetni, fontos, hogy az igényesebb Vendégek figyelmét is meg tudd ragadni. Egy jól megtervezett arculat, egy gondos előkészítés hidd el, csodákra képes!

 

A bevezetési időszakban (is) nagy hangsúlyt kell fektetni a megfelelő marketing eszközök használatára. Minden csatornán, ami csak a rendelkezésedre áll, indíts egy kampánt az új szolgáltatásnak. Ne csak annak előnyeit hangsúlyozd, hanem azt az exkluzív élményt is, ami a szalonodban várja majd leendő Vendégeidet.

Ha úgy érzed, nem állsz még készen arra, hogy egyedül vágj bele egy új, magasabb ár kategóriájú szolgáltatás kezelésébe, akkor látogass el Prémium Szolgáltatás Értékesítés Tréningünkre, ahol olyan hasznos tanácsokkal és tudással vértezünk fel, amelyekkel garantáltan sikerrel vezetheted be legújabb szolgáltatásodat.

A magas árkategóriás, prémium termékek és szolgáltatások értékesítése nem nehezebb, mint bármely más szolgáltatás értékesítés, ha a megfelelő technikákat alkalmazzuk! A képzés célja, hogy elsajátítsátok ezeket a módszereket.

Főbb témáink:

  • Prémium vendégkör, vagyis az „A” vendég bevonzása
  • Hogyan alakítsd át vendégkörödet prémium vendégkörré?
  • Személyiségtípusok és kommunikációs stratégiák
  • Bizalomépítési trükkök
  • Extra marketing tippek nyárra

A képzés helye és időpontja:

Mediline Egészségház
1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 32-34.

2018.06.02. 10.00 – 18.00

AZ OKTATÁS ÁRA:
12.000 Ft

SEYO VIP partnereink számára az oktatás ára 8.000 Ft
Előregisztrációs jegy május 20-ig 10.000 Ft!

További részletekért, illetve a jelentkezésért kattints IDE.

Ha szeretnél csatlakozni partner programunkhoz, kattints IDE, és tudj meg mindent a Seyo TDA kezelések nyújtotta előnyökről.