Hogyan tedd vonzóvá a szalonod külföldi vendégeknek?

Szerző: | 2021. 08 18. | Blog

Bár 2020-ban, az utazási és egyéb korlátozások visszavetették a turizmust és a külföldi diák- és munkautakat, az élet lassan kezd visszatérni a régi kerékvágásba, ez pedig az üzleted fejlődésének is szuper alapja lehet. Ha a régi vendégeid lassan jönnek vissza, akkor azért, ha pedig nyitni és fejlődni szeretnél, akkor azért.

Hogyan teheted vonzóvá a szalonod külföldi vendégeknek?

Legyen szó akár pár napra az országba látogató turistákról, üzleti úton lévőkről, egyetemi diákokról, kozmetikai kezelésekre mindenkinek szüksége van, igaz? 

Most bemutatunk 3 egyszerű trükköt, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet a külföldiek körében.

Profi, kétnyelvű weboldal

Manapság alapesetben is javasolt, hogy rendelkezz saját weboldallal, viszont, ha külföldieket szeretnél bevonzani, ez elengedhetetlen! Gondolj bele, ha ismeretlen országba mész, hogyan találod meg azt a szolgáltatást, amire szükséged van?

Rákeresel az interneten, igaz?

Ők is!

hogyan-tedd-vonzova-a-szalonod-kulfoldi-vendegeknek-2

Nem kell, hogy rengeteg aloldalad legyen, elég egy rövid bemutatkozás, egy szolgáltatás- és árlista és a kapcsolati adataid, esztétikus, átlátható köntösben, magyar és angol (vagy bármi más 🙂 ) nyelven.

TIPP: ha gyors  megoldásra van szükséged és semmiképp nem fér bele a weboldalkészítés, a Google Cégem oldaladat is mindenképp frissítsd, minden lehetséges információt tüntess fel idegen nyelven is!

Világos social media jelenlét

Nem muszáj minden nap több nyelven is posztolnod, de legalább a Facebook oldalad rögzített posztjában és a névjegyben tüntesd fel, hogy beszélsz ezeken a nyelveken, mit nyújtasz, hogyan érhetnek el.

TIPP: a rögzített posztot legalább havonta frissítsd picit, hogy látszódjon, nem elavult az információ, még mindig várod a kedves külföldi vendégeidet 🙂

hogyan-tedd-vonzova-a-szalonod-kulfoldi-vendegeknek-3

Kollaboráció

Ezekben a nehezebb időszakokban a klasszikusokhoz is érdemes visszanyúlni: készíts a szalonod arculatához illő szórólapokat, egy modern névjegykártyát és keress fel a közeledben turisztikai pontokat, ahol kiteheted őket. Érdemes mindenképp releváns helyeket keresni, pl. más szalonokban (fodrászoknál, körmös szakembereknél), városi információs pontokon stb.

Ezen a vonalon tovább haladva az is szuper megoldás lehet, ha néhányan, helyi szolgáltatók összefogtok és közös ajánlatokkal készültök a külföldieknek (ez akár lehet kifejezetten itt élő külföldieket célzó ajánlat, hiszen belőlük lehet potenciális hosszútávú vendég is 🙂 )

Ha fejlesztésre lenne szükséged, ismerd meg a Partnerprogramunk nyújtotta lehetőségeket, ha pedig további vállalkozásfejlesztő tippek érdekelnek, rengeteg hasznos cikkel várunk: