Hogyan tűnhet a kozmetikád Facebookon is professzionálisnak?

Szerző: | 2020. 08 19. | Blog

Egy szakmai Facebook oldal létrehozása nem tűnik bonyolultnak, hiszen felhasználóként valamennyire ismerjük a felületet. Azonban ahhoz, hogy a vállalkozásod professzionálisan hasson online is, elég néhány egyszerű trükköt bevetned! 🙂

Tölts ki mindent, amit lehet!

Amikor létrehozod az oldalt, érdemes végigmenned az összes beállítási lehetőségen, hiszen lehet, hogy találsz olyan funkciót, amiről nem is gondoltad volna, hogy létezik.

Milyen lehetőségek ezek?

  1. Ha külföldi vendégeket szeretnél bevonzani, beállíthatod, hogy egy képhez több nyelven is írhass szöveget. Így elég egy képet megszerkesztened, és a posztoláskor mindkét, akár mindhárom szöveget külön be tudod illeszteni, nem fognak összekavarodni.
    (Beállítások – Bejegyzések írása több nyelven)

  2. Feltöltheted a szolgáltatásaidat egy külön menüpontba! Írhatsz róluk bővebben, megadhatod az árukat – ez a funkció akkor különösen hasznos, ha nincs saját weboldalad 🙂
    (Beállítások – Sablonok és lapfülek – Szolgáltatások)

 

Használd ki a plusz eszközöket!

A Facebook ma már számtalan lehetőséget kínál a vállalkozások számára – hiszen az ő érdekük is, hogy mindenki az ő platformjukon keresse az őt érdeklő szolgáltatásokat 🙂 Ezt sokan nem szeretik, de vállalkozóként érdemes élned a felület adta lehetőségekkel.

Mit adhat a kozmetikád számára?

Lehetőség van arra, hogy bekapcsolj egy időpontfoglaló felületet. Ha épp vannak olyan napjaid, vagy olyan heted, ami még nincs feltöltve, beállíthatod az oldaladon, hogy a követőid lássák ezeket a szabad időpontokat, és a felületen belül, a saját profiljukkal bejelentkezhessenek.
(Profil kezdőlap – Gomb beállítása – Foglalás nálad)

Ossz meg minőségi tartalmat!

Sajnos minden vállalkozásról elmondható, hogy a vállalkozó lehet kiváló szakember, ha nem tudja ezt megmutatni, egy idő után lelassul a fejlődése. Nagyon fontos, hogy jó minőségű képeket tölts fel, kedvesen, világosan fogalmazz, legyen egységes, átgondolt az online kommunikációd.

Nem muszáj grafikailag megszerkesztett, emojikkal teletűzdelt posztokra gondolnod, a mai okostelefonok már szuper kamerával rendelkeznek – elég egy szép kép és néhány összeszedett gondolat – a követőid érezni fogják, hogy törődsz velük 🙂

Ha érdekelne még több vállalkozásfejlesztő, marketinggel kapcsolatos szakmai cikk, olvasd el blogbejegyzéseinket! Ha pedig személyesen, személyre szabottan kérnél tanácsot, jelentkezz be hozzánk konzultációra!