Marketingtrendek kozmetikusoknak | 2021

Szerző: | 2021. 01 15. | Blog

2020 mindenki számára emlékezetes év volt. Az új évtizedtől fejlődést, megújulást, nagy dolgokat vártunk, az üzleti élet pörgött, az emberek imádtak kezelésekre járni, megcsináltatni a körmüket, a téli hidegben egy masszázzsal felfrissülni. A legújabb marketinglehetőségeknek hála a bejelentkezés, információátadás egy pillanat alatt széles körben elérhető volt, majd egy pillanat alatt megtorpant minden.

A vállalkozás, a marketing fejlesztése hirtelen nem élvezett prioritást, pedig hihetetlen ereje tud lenni a közösségépítésnek, a szakmai segítségnek. 

2021-től egyelőre nem tudjuk, mit várhatunk, az azonban biztos, hogy itt az ideje az önazonos kommunikációnak, az erős márkaépítésnek és a közösségépítésnek. Megmutatjuk, mik azok a trendek, amikre mindenképp érdemes figyelned 2021-ben.

UGC – felhasználók által létrehozott tartalom

A személyesség, hétköznapiság ma már elengedhetetlen egy márka életében. Ahhoz, hogy bizalommal forduljanak a vállalkozásod és a személyed felé, a leendő vendégeidnek meg kell ismerniük téged, látniuk kell, hogyan viszonyul hozzád a vendégköröd, elégedettek-e veled, élvezik-e a nálad töltött időt.

 

Hogyan valósíthatod meg?

A klasszikus módszerrel: készíts a vendégeidről fotókat, vagy kérd meg őket, hogy készítsenek saját magukról!

Ha egy arckezelésen vettek részt, kérd meg őket, hogy készítsenek egy szelfit pár nappal később, vagy mutassák meg a tökéletes sminkjüket – a legjobb, ha megosztják a közösségi média felületeiken, bejelölve téged is.

Online kereskedelem

Ha kozmetikát vezetsz, valószínűleg van olyan termék, amit ajánlasz a vendégeidnek, jobb esetben nálad is megvásárolhatják. A Facebook kiváló platform arra, hogy ha nem szeretnél egy webshopot létrehozni, mégis online is értékesíthetsz!

 

Hogyan valósíthatod meg?

A szakmai oldalnak van egy Bolt funkciója, ahová feltöltheted az adott terméket (pl. krémet, ápolót, akár sminkterméket), megadhatod az árát, leírást készíthetsz. Majd a feltöltött poszton bejelölheted az adott terméket – így a vendéged azonnal látja, hogy ez elérhető nálad, és máris meg akarja vásárolni 🙂

Élő videók

Igen, a videózás nehéz téma. Sokan félnek tőle, pedig az első pár alkalom után belejön az ember. Az élő videóknak van a legnagyobb elérése, aminek több oka is van – többek között, hogy a követőid azonnal értesítést kapnak, amint elkezdődik a videó, illetve ott, élőben kérdezhetnek, és kialakulhat egy online diskurzus.

Most, hogy minden online történik, a kapcsolatot ápolnod kell a vendégeiddel.

 

Hogyan valósíthatod meg?

Ha tartasz a videózástól, írd meg a szöveget, amit el szeretnél mondani, és vedd fel magad videóra. Nézd meg, figyeld magad, majd vedd fel újra annyiszor, amíg nem érzed magad magabiztosnak.

Reméljük, hogy ezek a tanácsok sikeressé teszik a vállalkozásod 2021-ben, mi továbbra is mindent meg fogunk tenni ennek érdekében! 🙂

Ha szeretnél még több tippet, tanácsot, olvasd el a többi cikkünket is, vagy jelentkezz be hozzánk személyre szabott tanácsadásra!